2014. október 11., szombat

Kritika - I'm Noelle

Sziasztok!
Most végre van egy kis időm, szóval nekiálltam és el is készítettem egy kritikát, Noelle Ayton blogjáról, remélem tetszeni fog!

I'm Noelle

Kinézet: A fejléc egyszerű, nem zsúfolt, a képek kiláthatóak. Kifejezetten tetszik benne, hogy a lányt középen helyezted el, és az őt körülvevő minta is nagyon szép.  Egyedül annyi gondom van vele, hogy szerintem túl világos. Egy kicsit lehetnének rajta erőteljesebbek a színek. A háttér szép, a pöttyös sáv a tetején, nekem nagyon tetszik. A modulokkal minden rendben, egyedül a chat-et hiányolom.

Történet: Mivel még csak a prológus van fent, ezért nem sok mindent tudok mondani róla. Maga a prológus szerintem nagyon jól összehoztad. Eleget mond el a történetről, ahhoz hogy felkeltse az olvasó érdeklődését, de mégis kevés, mert sok kérdőjelet hagy benne. Ki az a lány és miért sírt? Mi történt vele? Miért nem akar visszamenni oda? Ki rántotta be a terembe? Ezek a kérdések jutottak eszembe, miután elolvastam, és őszintén szólva engem is nagyon kíváncsivá tettél. Összességében nagyon jó a blogod, és további sok sikert kívánok hozzá!  

xxNikii

1 megjegyzés: