2015. június 7., vasárnap

Itt a nyár avagy beindul a műszak

Kedves Mindenki!!

Mivel nem régen hivatalosan is beköszöntött a nyár (pontosabban egy hete) ezért arra gondoltam mostmár illene életjelet adnom magamról. Ígéretem szerint Júniustól elérhető vagyok, így azokat a rendeléseket amik Június 1 után jöttek a blog e-mail fiókjára elkészítem. 

Mostanában eléggé rákattantam a Wattpad nevű oldalra, ezért arra gondoltam hogy oda is szívesen gyártok borítót ha valakinek ilyesmire egyáltalán szüksége lenne. Nekem eléggé bejött az ötlet, hogy design váltás nélkül lehet pötyögni, hiszen akárki aki már készített el legalább egyszer egy teljes designet beismerheti, hogy nem egy öt perces meló. 

Sokáig gondolkoztam rajta, hogy végül is legyen-e limit határ, erre még most sem tudok válaszolni, eddig úgy vagyok a dologgal, hogy nincsen, aztán ha úgy alakul akkor ki lesz írva, ha soknak érzem. 

Kóddal készített design-et nem tudok és nem is akarok készíteni, nem az én stílusom és rájöttem, hogy nem éppen lesz egy blog egyedi attól, ha mindig követki ezeket az újjonnan felkapott stílusokat. Amelyikre úgy gondolom, hogy belefér még azt persze én is igyekszem 'kitanulni' hogy azért haladjunk a korral. 

Hogy éppen most mi is elérhető... hát a design rendelés kivételével minden, azt csak a vizsgaidőszakom után szeretném bevezetni, hiszen annak ellenére, hogy már egy csomó órán nem kell részt vennem, még így is sok napot kell a vizgák felkészülésére fordítanom. Június vége fele már ez is változk. 

Addig is csináltam saját magamnak néhányat azt gondoltam meg is mutatom.







A borítók nem elvihetőek!! Saját magamnak készítettem és használom is, ha igény tartotok rá, tudok néhány olyat is csinálni amit kisorsolok vagy bármi ilyesmi.
Mára ennyi is lett volna, a borítókat megemlítve hozzátenném, hogy ennek nem két hét az elkészítési ideje ezt jóval hamarabb is eltudom készíteni, ha valakinek kedve lenne rendelni.

És az e-mail amire minden rendelést várok: diana.winkler.design@gmail.com

Hamarosan jelentkezem ismét,

Diana

1 megjegyzés:

  1. Szia, szeretném megkérdezni, hogy mostanság mennyire vagy szabad? Csak azért szeretném tudni, hogyha esetleg most rendelnék egy fejlécet, az várhatóan hány napon belül lesz kész?
    Válaszodat előre is köszönöm!

    VálaszTörlés