2014. július 23., szerda

Bemutatkozás - Adriana

Sziasztok!
Mint gondolom tudjátok, én vagyok az egyik kritikaíró, akit Diana felvett a blogba. Már jó ideje szerettem volna kritikákat írni, és figyeltem a blogot, hogy mikor lesz lehetőségem jelentkezni. Eljött ez a nap is! Innen pedig már nem nehéz kitalálni, hogy mi történt. Elküldtem a jelentkezést, felvettek a bloghoz, és most itt lennék. Kedves, őszinte lány vagyok. Sokat olvasok, és én már kiskorom óta imádom a meséket, történeteket, kicsit idősebben pedig én magam is elkezdtem írni őket. Nagyon szeretem, mind elolvasni másét, mind megírni a sajátomat. Aztán, később, rátaláltam a Blogger-re. Mára a mindennapjaim része az írás, és mostantól tőlem is rendelhettek kritikát a blogotokról, továbbá még ajánlókat is fogok hozni. Mindent beleadok a dologba, és igyekszem majd a legjobbat nyújtani, ami tőlem telik. Már úgy várom a rendeléseket!
Puszi: Adriana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése