2014. július 26., szombat

Fejlécek, Textúrák, Inspiráló képek - Delilah

Dear readers! 
 Ahogyan a cím is elárulja fejlécekkel, textúrákkal és inspiráló képekkel érkeztem most hozzátok. A fejléceken a szöveget szívesen lecserélem, csak küldj egy e-mailt a someideas.promisingstart@gmail.com-ra, a fejléc számát, blogod linkjét és hogy mi legyen a szöveg. Egy fejlécet csak egy embernek adok oda, így kérlek ezt vegyétek figyelembe, de oda fogom a számok mellé írni. A textúrák a deviantart-ról származnak, ha viszed valamelyiket kérlek jelezd chat-en, vagy megjegyzésben. Az inspiráló képeket a Tumblr weblapon találtam, használjátok őket egészséggel.
xx, D.
Fejlécek;
1.

3. ELKELT!

3. ELKELT!

4. ELKELT!

5.
 Textúrák;























Inspiráló képek;

















4 megjegyzés:

  1. Kedves Delilah, csodálatos fejlécek lettek, és vinném is a 4-et! :)
    Üdv,
    Audriana Moore

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Audriana!
      Köszönöm a dicséretet, és hogy szóltál! Ha a szöveg tartalmát szeretnéd lecserélni, csak írj az e-mail címükre és átírom.
      Ölel,
      Delilah

      Törlés
  2. Deliah, a fejlécek szerintem is csodásak, én a harmadikat bátorkodnék elvinni, és szeretném, ha átírnád a címet, de lehet, hogy csak én vagyok ilyen szétszórt és figyelmetlen, de nem találom a közös e-mail címeteket! Megkérlek, hogy küld el nekem! :) Előre is nagyon szépen köszönöm!! :)
    ( katniss.raven@gmail.com )

    Kat xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kat!
      Köszönöm a dicsérő szavakat neked is, és hogy szóltál. Az e-mail címünket a bejegyzés elején direkt feltüntettem, de vannak napok mikor én is elég szétszórt vagyok; someideas.promisingstart@gmail.com (:
      Ölel,
      Delilah

      Törlés