2014. május 11., vasárnap

Azért tudjuk már hol van a határ! + Elkészült első próbálkozásom

Dear Darlings...

"Szeretnék most egy problémával nektek előrukkolni. Most ideges vagyok... nagyon."

Minden kedves kritika kérő emberkét szeretnék megkérni... hogy még egyszer elő ne forduljon, hogy bármilyen nemű rosszindulatú megjegyzést kapjon Delilah vagy én. Ha még egyszer előfordul, megszüntetjük a kritika kérést. Nem vagyok hajladó azt elfogadni, hogy miután a kedves blogger odafordul hozzánk, hogy írjunk véleményt, mi megtesszük, teljes szívűnket beleadjuk, hogy vesszük a fáradságot és megnézzük, hogy más blogja milyen, és leírjuk az esetleges hibákat kedvesen majd megkapjuk vagy az illetőtől, vagy egy barátnő/testvér/kutya fülétől hogy "a tied sem tökéletes". 
Álljon meg a menet emberiség!
Először is...
Nem mi döntöttük el, hogy már pedig a te blogodról írok kritikát. Nem én írtam a chatbe, hanem te! Remélem ezt olvasod kedves illető!
Mert az, hogy Delilah rászánja az időt az ismerősöd blogjára, leírja a véleményét (!!!!!) azt igazán megköszönhetné az ismerősöd, mert mi nem azért tesszük ezt mert ez a munkánk, hanem mert segíteni akarunk (!!) nem pedig a kedves üzeneteket kapni. Szóval tedd össze a két kezedet, hogy kaptál kritikát és gondolkozz el. 

Most pedig... bocsánat a dühkitörést, de amint olvastam nem bírtam ezt szó nélkül hagyni. Elkészült az első próba fejlécem a szünet óta, nekem bejön, akinek nem, ne rendeljen, és megvan oldva. 


Diana

UI: Imádlak titeket, miattatok jöttem vissza, de ha bántjátok Delilaht, akkor harapok.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok:)
    Olvastam az előző bejegyzést is Deliah-ét! Teljes mértékben igazatok van. Én is írok kritikát sajnos tudom ez milyen!
    Amúgy nem értem Deliha "visszalépést" nekem az ő fejlécei ugyan úgy tetszenek sőt gyönyörűek csak úgy, mint a tieid:3 Persze ezt nem azért írtam csak furcsa volt ez így látni a munkái után!
    Régóta tervezett blogomra is tőle szerettem volna rendelni, de így maradtál te:) én személy szerint örülök, hogy két ilyen csodás szerkesztő munkáját láthatom olvashatom!
    xxMaya

    VálaszTörlés
  2. Kedves Maya Boo!

    Örülök, hogy ezek szerint nem csak én látom így a dolgokat, először már féltem, hogy csak én pattogok rajta.
    Sajnos mostanában elég sok blogger nem bírja a kritikát, csak a nyáladzást, de ha megnézzük a szótárban a szó nem szinonímája a másiknak. Szerintem ezzel manapság nincsen tisztában sok ember.
    Delilah visszalépését én sem értem, szerintem csodálatos fejléceket készít, de ha ő így gondolja, akkor csak támogatom a döntésében, majd amikor úgy érzi eljött az ő ideje, szeretettel fogom várni.)
    Köszönjük a dicséretet, mindig igyekszünk.

    Sokszor ölel, Diana Winkler

    VálaszTörlés