2014. május 9., péntek

Azt hiszem, visszatértem - Diana Winkler

Drága Olvasóink!

Azt hiszem visszatértem. Egy hónappal ezelőtt kábé eldüntöttem: Vége. Volt egy elhatározásunk Delilah-val, hogy kiírunk egy kis szöveget, amelyben közöljük, vége. El is kezdük ezt megírni... igazság szerint Delilah már meg is írta, egy véleményünk volt. Aztán (nem tudom publikus-e Delilah, ha nem sajnálom.) Delilah írt ask.fm-en, hogy befejezi... amikor elolvastam egy kicsit elszontyolódtam... az egy dolog volt, hogy én így döntöttem, hogy vége, de neki nem akartam, hogy vége legyen. Aztán gondolkoztam. Sokat gondolkoztam. Eszembejutott, hogy anno mennyit küzdötem, hogy legyen egy igényes design blogom, ami nem egy tucat... eszembe jutott, mennyire örültem az első rendeléseknek, első dicséreteknek... és ahogy néha-néha feljöttem blogspotra, hogy na mi van itt, csak néztem a blogokat, amikre anno feliratkoztam. Voltak ott design blogok is, láttam a munkáikat, ahogy sajnálják hogy késtek és sietnek. Bevallottam irigy lettem :/ nem is inkabb irigy, hanem üres. Hiányoztak a percek, amiket itt töltöttem és végül rájöttem, nem akarom ezt. Nem akarom, hogy vége szakadjon. Végül megkerestem a PhotoShop-ot, amit letöltöttem, de nem működött... ideges lettem és hagytam... gondoltam okkal történik, hogy nem megy... biztos nem itt van a helyem. Hagytam a dolgot. Máig. 
Amikor is tusolás közben húzott a vágy, hogy megoldjam, hogy menjen a PS. Leszedtem inkább egy régebbi fajtát a Cs3-at, majd végül ment. Aztan nem. Megnyitottam a PSCS5-öt kíváncsiságból.... és ment. Hihetetlenül örültem, amit éreztem leírhatatlan. Mintha egy részemet kaptam volna vissza...
Szóval visszatérek. Szerntem most elsősorban új Design lesz, válaszolok a Chat-es kérdésekre, aztán NULLÁZOK mindent. Mindent. 
3- Design-et 3-Fejlécet vállalok én. Nem fogok kegyelmezni, mert mindig ez van és ezért csúszok. 
Sajnálom a sok várakozást.

Diana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése