2014. május 11., vasárnap

Tehetségtelenség a fokon - Delilah

Bú!
Először is: NEM MÁS EMBEREKET JÖTTEM SZAPULNI, HANEM SAJÁT MAGAMAT!
Ugye a mi egyetlen Diana Winkler főszerkesztő asszonyunk visszatért, aminek szinte én örülök a legjobban, viszont akad néhány probléma, amit remélem orvosolni tudok néhány hónap leforgása alatt. Mint tudjátok csak ketten vagyunk itt szerkesztők, és mindent megteszünk azért, hogy nektek jó legyen. Viszont az egyetlen tehetség a blogon az nem más mint Diana, én inkább a tehetségtelen kategóriába tartozom, így ma arra a döntésre jutottam, hogy tőlem nem lehet rendelni - mily meglepő, hisz úgy sem rendeltek volna - körülbelül fél évig, még fejlesztgetem a 'tudásomat', és felvállalható munkát nem készítek. Még Dianaval sem beszéltem ezt meg, és elnézést kérek tőle, hogy így jut tudomására a döntésem, de ez így lesz jó. 
A tehetségtelenségemnek hála, a blog is szörnyű kinézetet visel jelen pillanatba, amit most szeretnék leszögezni, hogy a kinézet csak ideiglenes, megkérem Diana-t, hogy minél hamarabb cserélje le, mert szerintem borzalmas. Egy dologra kérnélek meg titeket feliratkozókat. Valószínű, hogy tőletek fogok véleményt kérni majd a munkáimról, így idefogom kiposztolni a fejléceket és aki bevállalja, hogy ír nekem építő szöveget a fejlécnek nevezhető 'izéimről', annak ezer hála!
A másik dolog ami viszont nem tehetségtelenséghez köthető, hanem felháborítónak számító dologhoz. Ugye írtam egy kritikát Annie C. Light blogjáról, amit ismét kihangsúlyozok: EZ CSAK AZ ÉN SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNYEM, NEM SÉRTÉSNEK SZÁNOM, CSUPÁN SEGÍTENI SZERETNÉK VELE AZ ÉN EDDIG GYŰJTÖTT 'TAPASZTALATOMMAL', NEM KÖTELES SENKI SEM MEGFOGADNI!
A minap érkezett egy üzenet a blogomon a cbox-ba, ami arról szólt, hogy: Ne ócsárolod le a barátnőm blogját, mikor a tiéd sem tökéletes! Nem szó szerint idéztem fel az üzenetet de a lényeg benne van; 'Ne ócsárold' - Nem ócsároltam, csak a saját véleményemet mondtam el! 'a tiéd sem tökéletes!' - Ezzel teljesen tisztába vagyok, hogy az én blogom sem tökéletes, de drága! Igazad van, névvel pofáztál - elnézést a kifejezésért - de hol egy link, ami a te blogodat mutatná? Kíváncsi lennék, hogy akkor te hogyan is írsz egy történetet. Szóval kedves Briana C. - azt hiszem ez volt a neved, bár ha annyira 'híres' lennél megjegyeztem volna - jelentkezz nálam a blogod linkjével, mutasd meg te mit is tudsz, mert másokat könnyebb bírálni, nem de? Elnézést a vélemény nyilvánításért, egyáltalán nem ide illik, de másokat is láttam, hogy ebben a cipőben járnak, mikor egy névtelen senki letámadja őket. 
U.I.: Találkozunk fél év múlva!
Xx, Delilah


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése